Jerzy Benedykt Kępiński wesprze kreację w Lemon Sky

Jerzy Benedykt Kępiński wesprze kreację w Lemon Sky

Brief.pl / Ludzie

Zespół kreatywny Lemon Sky wesprze kolejna osoba – Jerzy Benedykt Kępiński, nowy creative z 11-letnim doświadczeniem w działach kreacji wielu agencji w Polsce.

-

Z wykształcenia socjolog zaczynał jako storyboardzista i art director, wyspecjalizował się w tworzeniu konceptów kreatywnych i platform komunikacji dla brandów.

Pracował m.in dla takich marek jak Mercedes-Benz, Chevrolet, Heineken, Specjal, Pringles czy Kinder Bueno. Interesuje się wszystkim poza tym wszystkim, co interesuje wszystkich (longboardy, ostre koło, clubbing, małe psy, wszędobylskie tatuaże, modne jedzenie, youngtimery, markowe ciuchy, bieganie z aplikacją mierzącą dystans). Szuka trwałych wartości.

Tagi:

Lemon Sky

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.