Renault wspiera sprzedaż aplikacją mobilną

Renault wspiera sprzedaż aplikacją mobilną

Brief.pl / Inspiracje

Mood, światowy lider marketingu i Experience Design, wspiera organizacyjnie oraz technicznie sprzedaż najnowszego modelu Clio marki Renault. Francuski koncern samochodowy, stworzył specjalną aplikację mobilną na tablety, dzięki której goście salonów firmowych, mogą dowolnie konfigurować wygląd oraz wyposażenie auta, co znacznie ułatwia klientom marki podejmowanie decyzji zakupowych. System został zamontowany w 57 lokalizacjach Renault w Polsce i w ponad 1750 w całej Europie. Mood odpowiada za project management przedsięwzięcia i koordynację techniczną.

-

Mood wspiera markę Renault w realizacji nowoczesnego projektu wzmacniającego sprzedaż nowego modelu Clio. Dzięki stworzeniu przez Renault specjalnej aplikacji na tablety, producent francuskich samochodów, oferuje swoim klientom unikatową i spersonalizowaną metodę zakupów. System został wdrożony w 57 salonach w Polsce i w ponad 1750 lokalizacjach w całej Europie.

Zespoły sprzedażowe Renault wyposażone w interaktywną aplikację, mogą w szybki i efektowny sposób pokazywać różne konfiguracje nowego Clio. Klienci mogą teraz w sposób wirtualny dobierać kolor auta, felg, rodzaj tapicerki, poziom wyposażenia, silnik czy też dodatkowe akcesoria. Aplikacja pozwala także na aktualny podgląd ceny za wybraną konfigurację samochodu. Dodatkowo klienci mogą pobierać broszury informacyjne z grafikami spersonalizowanego modelu.

Renault aplikacja

Mood zajmuje się project managementem całego przedsięwzięcia. Jest dostawcą urządzeń technicznych i operatorem, odpowiedzialnym za wdrożenie i funkcjonowanie sprzętu i aplikacji w Sieci. Specjaliści od Experience Design, zajmują się także koordynacją działań wszystkich uczestniczących w projekcie podmiotów, a także pilnują, aby działania były prowadzone zgodnie z harmonogramem.

To nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży stworzone przez Renault, tworzy nowe relacje między handlowcem a klientem. Dzięki wprowadzonym koncepcjom technologicznym, Renault może poszczycić się teraz jeszcze bardziej zindywidualizowaną obsługą klientów i tworzy tym samym nową i lepszą jakość w sprzedaży aut w Polsce. Koncepcja tego projektu od razu nam się spodobała i jesteśmy zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w jego realizacji- mówi Selvi Śnieżek, account & project manager w Mood Polska.

Umowa o współpracy przy projekcie, została podpisana na 36 miesięcy. Renault planuje rozszerzenie projektu na kolejnych rynkach sprzedaży.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.