Renault wspiera sprzedaż aplikacją mobilną

Renault wspiera sprzedaż aplikacją mobilną

Brief.pl / Inspiracje

Mood, światowy lider marketingu i Experience Design, wspiera organizacyjnie oraz technicznie sprzedaż najnowszego modelu Clio marki Renault. Francuski koncern samochodowy, stworzył specjalną aplikację mobilną na tablety, dzięki której goście salonów firmowych, mogą dowolnie konfigurować wygląd oraz wyposażenie auta, co znacznie ułatwia klientom marki podejmowanie decyzji zakupowych. System został zamontowany w 57 lokalizacjach Renault w Polsce i w ponad 1750 w całej Europie. Mood odpowiada za project management przedsięwzięcia i koordynację techniczną.

-

Mood wspiera markę Renault w realizacji nowoczesnego projektu wzmacniającego sprzedaż nowego modelu Clio. Dzięki stworzeniu przez Renault specjalnej aplikacji na tablety, producent francuskich samochodów, oferuje swoim klientom unikatową i spersonalizowaną metodę zakupów. System został wdrożony w 57 salonach w Polsce i w ponad 1750 lokalizacjach w całej Europie.

Zespoły sprzedażowe Renault wyposażone w interaktywną aplikację, mogą w szybki i efektowny sposób pokazywać różne konfiguracje nowego Clio. Klienci mogą teraz w sposób wirtualny dobierać kolor auta, felg, rodzaj tapicerki, poziom wyposażenia, silnik czy też dodatkowe akcesoria. Aplikacja pozwala także na aktualny podgląd ceny za wybraną konfigurację samochodu. Dodatkowo klienci mogą pobierać broszury informacyjne z grafikami spersonalizowanego modelu.

Renault aplikacja

Mood zajmuje się project managementem całego przedsięwzięcia. Jest dostawcą urządzeń technicznych i operatorem, odpowiedzialnym za wdrożenie i funkcjonowanie sprzętu i aplikacji w Sieci. Specjaliści od Experience Design, zajmują się także koordynacją działań wszystkich uczestniczących w projekcie podmiotów, a także pilnują, aby działania były prowadzone zgodnie z harmonogramem.

To nowoczesne narzędzie wsparcia sprzedaży stworzone przez Renault, tworzy nowe relacje między handlowcem a klientem. Dzięki wprowadzonym koncepcjom technologicznym, Renault może poszczycić się teraz jeszcze bardziej zindywidualizowaną obsługą klientów i tworzy tym samym nową i lepszą jakość w sprzedaży aut w Polsce. Koncepcja tego projektu od razu nam się spodobała i jesteśmy zaszczyceni, że możemy uczestniczyć w jego realizacji- mówi Selvi Śnieżek, account & project manager w Mood Polska.

Umowa o współpracy przy projekcie, została podpisana na 36 miesięcy. Renault planuje rozszerzenie projektu na kolejnych rynkach sprzedaży.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.