Design Thinking – Przyjdź, poczuj i pokochaj

Design Thinking – Przyjdź, poczuj i pokochaj

Brief.pl / Aktualności

Zapraszamy na kolejne spotkanie mistrzów innowacji, organizowane przez firmę Innovatika. Podczas spotkania wraz z zaproszonymi ekspertami przyjrzymy się metodzie Design Thinking.

-

Uczestnicy spotkania dowiedzą się do czego i jak stosować podejście Desing Thinking.

Spotkanie odbędzie się 20 września w przestrzeni kreatywnej przy Mińskiej 65 w Warszawie.

Szczegóły: https://www.smore.com/xh1w

Design thinking (myślenie projektowe) to postawa, która pomaga w pełniejszy sposób spojrzeć na otaczający nas świat i z większą empatią podejść do tworzonych przez nas produktów czy usług. Dzięki temu powstają produkty czy procesy, które stawiają użytkownika w centrum, a przez to są bliższe człowiekowi i jego potrzebom - komentuje Weronika Rochacka, właściciel WR Design Strategy, jeden z prelegentów spotkania.

spotkanie mistrzów innowacji

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.