Kolejny Galaxy Gear już na początku 2014 roku?

Brief.pl / Technologie

Inteligentny zegarek Samsunga jeszcze nie trafił do sprzedaży a, jak donosi południowokoreański serwis "Digital Times", Koreańczycy już na początku przyszłego roku mogą pokazać drugą generację Galaxy Gear.

-

Serwis Forbes.com spekuluje, że w odpowiedzi na krytyczne komentarze po premierze Galaxy Gear na targach IFA w Berlinie Samsung może poprawić żywotność baterii swojego smartwatcha, dodać funkcję obsługi GPS oraz możliwość parowania zegarka z większą liczbą urządzeń z Androidem.

Moim zdaniem byłby to dobry ruch ze strony koreańskiego producenta - Galaxy Gear jest świetnym produktem, ale jednak do ideału trochę mu brakuje.

Pytanie, czy klienci, którzy wydadzą na pierwszą generację Galaxy Gear prawie 300 dol. nie będą lekko rozczarowani tym, że kilka miesięcy później pojawi się kolejna, ulepszona generacja zakupionego przez nich gadżetu?

Z drugiej jednak strony, jeśli jesienią Apple zorganizuje kolejną konferencję, w trakcie której przedstawi nowe produkty, w tym swój inteligenty zegarek, to Samsung prawdopodobnie zaprezentuje drugą generację Geara przy okazji targów International CES.

Źródło: Digital Times, Forbes.com

Przeczytaj też:

Inteligentny zegarek od Sony

Nissan również stawia na zegarki

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.