Kolejny Galaxy Gear już na początku 2014 roku?

Brief.pl / Technologie

Inteligentny zegarek Samsunga jeszcze nie trafił do sprzedaży a, jak donosi południowokoreański serwis "Digital Times", Koreańczycy już na początku przyszłego roku mogą pokazać drugą generację Galaxy Gear.

-

Serwis Forbes.com spekuluje, że w odpowiedzi na krytyczne komentarze po premierze Galaxy Gear na targach IFA w Berlinie Samsung może poprawić żywotność baterii swojego smartwatcha, dodać funkcję obsługi GPS oraz możliwość parowania zegarka z większą liczbą urządzeń z Androidem.

Moim zdaniem byłby to dobry ruch ze strony koreańskiego producenta - Galaxy Gear jest świetnym produktem, ale jednak do ideału trochę mu brakuje.

Pytanie, czy klienci, którzy wydadzą na pierwszą generację Galaxy Gear prawie 300 dol. nie będą lekko rozczarowani tym, że kilka miesięcy później pojawi się kolejna, ulepszona generacja zakupionego przez nich gadżetu?

Z drugiej jednak strony, jeśli jesienią Apple zorganizuje kolejną konferencję, w trakcie której przedstawi nowe produkty, w tym swój inteligenty zegarek, to Samsung prawdopodobnie zaprezentuje drugą generację Geara przy okazji targów International CES.

Źródło: Digital Times, Forbes.com

Przeczytaj też:

Inteligentny zegarek od Sony

Nissan również stawia na zegarki

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.