E-mail marketing: zwiększanie efektywności kampanii

E-mail marketing: zwiększanie efektywności kampanii

Brief.pl / Wiedza

Splio przedstawia infografikę, która w prosty i zabawny sposób pokazuje jak skutecznie docierać do odbiorców i nie trafiać do spamu. Oto kilka rad, które pomogą dbać o odbiorców newsletterów, tak, aby chętniej otwierali skierowane do nich wiadomości, częściej klikali w przekazywane treści oraz, w rezultacie, kupowali więcej.

-

Email marketing jak wysyłać

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.