Adello mobile breakfast briefing

Adello mobile breakfast briefing

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na spotkanie dedykowane specjalistom od reklamy na urządzeniach mobilnych, które odbędzie się 18 września w "De lite club" w Warszawie. Brief.pl jest patronem wydarzenia.

-

Podczas spotkania zapewniamy ciekawe merytoryczne wystąpienia, możliwość dyskusji z profesjonalistami z branży mobile z Polski i zagranicy oraz miłą atmosferę przy smacznym śniadaniu na dobry początek dnia.

AGENDA

08.30 – Rozpoczęcie spotkania

09.00 – Oficjalne powitanie

09.05 – Prezentacje

„Reklama mobilna 2.0”

Rafał Staszkiewicz, country manager, Adello Polska

 

„Reklama w aplikacjach mobilnych Orange”

Łukasz Kunicki, kierownik produktu, Orange

 

Top 10 Pitfalls in Mobile Advertising”

Mark Forster, CEO & Founder, Adello Group

 

10.00 – Śniadanie

11.00 – Zakończenie spotkania

 

Rejestracja: ze względu na wąskie grono uczestników, prosimy o rejestrację na spotkanie w serwisie www.adello.evenea.pl, najwygodniej za pomocą urządzeń mobilnych.

Adello mobile

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.