Adello mobile breakfast briefing

Adello mobile breakfast briefing

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na spotkanie dedykowane specjalistom od reklamy na urządzeniach mobilnych, które odbędzie się 18 września w "De lite club" w Warszawie. Brief.pl jest patronem wydarzenia.

-

Podczas spotkania zapewniamy ciekawe merytoryczne wystąpienia, możliwość dyskusji z profesjonalistami z branży mobile z Polski i zagranicy oraz miłą atmosferę przy smacznym śniadaniu na dobry początek dnia.

AGENDA

08.30 – Rozpoczęcie spotkania

09.00 – Oficjalne powitanie

09.05 – Prezentacje

„Reklama mobilna 2.0”

Rafał Staszkiewicz, country manager, Adello Polska

 

„Reklama w aplikacjach mobilnych Orange”

Łukasz Kunicki, kierownik produktu, Orange

 

Top 10 Pitfalls in Mobile Advertising”

Mark Forster, CEO & Founder, Adello Group

 

10.00 – Śniadanie

11.00 – Zakończenie spotkania

 

Rejestracja: ze względu na wąskie grono uczestników, prosimy o rejestrację na spotkanie w serwisie www.adello.evenea.pl, najwygodniej za pomocą urządzeń mobilnych.

Adello mobile

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.