Adello mobile breakfast briefing

Adello mobile breakfast briefing

Brief.pl / Patronaty

Zapraszamy na spotkanie dedykowane specjalistom od reklamy na urządzeniach mobilnych, które odbędzie się 18 września w "De lite club" w Warszawie. Brief.pl jest patronem wydarzenia.

-

Podczas spotkania zapewniamy ciekawe merytoryczne wystąpienia, możliwość dyskusji z profesjonalistami z branży mobile z Polski i zagranicy oraz miłą atmosferę przy smacznym śniadaniu na dobry początek dnia.

AGENDA

08.30 – Rozpoczęcie spotkania

09.00 – Oficjalne powitanie

09.05 – Prezentacje

„Reklama mobilna 2.0”

Rafał Staszkiewicz, country manager, Adello Polska

 

„Reklama w aplikacjach mobilnych Orange”

Łukasz Kunicki, kierownik produktu, Orange

 

Top 10 Pitfalls in Mobile Advertising”

Mark Forster, CEO & Founder, Adello Group

 

10.00 – Śniadanie

11.00 – Zakończenie spotkania

 

Rejestracja: ze względu na wąskie grono uczestników, prosimy o rejestrację na spotkanie w serwisie www.adello.evenea.pl, najwygodniej za pomocą urządzeń mobilnych.

Adello mobile

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.