Pierwsza cyfrowa biblioteka

Pierwsza cyfrowa biblioteka

Brief.pl / Inspiracje

Powstała w amerykańskim miasteczku Bexar County w Teksasie. Oferuje ponad 10 tys. e-booków dla ponad 1,7 mln mieszkańców regionu.

-

W celu skorzystania z zasobów należy na swoje urządzenie mobilne ściągnąc aplikację, która jest powiązana z kartą biblioteczną. Od momentu wypożyczenia danego tytułu użytkownik ma 14 dni na jego przeczytanie - podobnie jak w przypadku wypożyczenia tradycyjnej książki. Po upływie tego okresu książka znika z aplikacji.

Biblioteka ma też swoją fizyczną placówkę wyposażoną w 600 czytników, 48 stanowisk z komputerami, laptopy oraz 40 tabletów.

Oprócz korzystania ze swoich zasobów biblioteka w Bexar County proponuje również wiele innych mozliwości takich jak uczęszczanie na lekcje z obsługi komputerów.

Czy sądzicie, że w Polsce może powstać podobna inicjatywa? Korzystalibyście z usług cyfrowej biblioteki?

Źródło: www. bexarbibliotech.org

Tagi:

biblioteka

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.