HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

Brief.pl / Ludzie

W pierwszej połowie września stanowisko dyrektora ds. marketingu HSBC Bank Polska objęła Beata Gałęza. Nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.

-

Beata Gałęza zastąpi na tym stanowisku Renatę Pasternak, która była członkiem polskiego zespołu HSBC od 2010 roku, kiedy dołączyła do grona pracowników banku po 12 latach pracy w branży badawczej. Pasternak będzie realizowała nowe zadania w międzynarodowych strukturach marketingowych HSBC w Londynie. Będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej HSBC dla całej Europy.

Nowa szefowa marketingu HSBC Bank Polska jest ekspertem z 15-letnim stażem pracy. Posiada doświadczenie w kreowaniu wartości marki/produktu, zarządzaniu marką, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w tworzeniu i egzekucji efektywnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych.

Przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.