HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

Brief.pl / Ludzie

W pierwszej połowie września stanowisko dyrektora ds. marketingu HSBC Bank Polska objęła Beata Gałęza. Nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.

-

Beata Gałęza zastąpi na tym stanowisku Renatę Pasternak, która była członkiem polskiego zespołu HSBC od 2010 roku, kiedy dołączyła do grona pracowników banku po 12 latach pracy w branży badawczej. Pasternak będzie realizowała nowe zadania w międzynarodowych strukturach marketingowych HSBC w Londynie. Będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej HSBC dla całej Europy.

Nowa szefowa marketingu HSBC Bank Polska jest ekspertem z 15-letnim stażem pracy. Posiada doświadczenie w kreowaniu wartości marki/produktu, zarządzaniu marką, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w tworzeniu i egzekucji efektywnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych.

Przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.