HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

HSBC Bank Polska ma nową szefową marketingu

Brief.pl / Ludzie

W pierwszej połowie września stanowisko dyrektora ds. marketingu HSBC Bank Polska objęła Beata Gałęza. Nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.

-

Beata Gałęza zastąpi na tym stanowisku Renatę Pasternak, która była członkiem polskiego zespołu HSBC od 2010 roku, kiedy dołączyła do grona pracowników banku po 12 latach pracy w branży badawczej. Pasternak będzie realizowała nowe zadania w międzynarodowych strukturach marketingowych HSBC w Londynie. Będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej HSBC dla całej Europy.

Nowa szefowa marketingu HSBC Bank Polska jest ekspertem z 15-letnim stażem pracy. Posiada doświadczenie w kreowaniu wartości marki/produktu, zarządzaniu marką, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w tworzeniu i egzekucji efektywnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych.

Przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.