Ruszają studia dla event managerów

Ruszają studia dla event managerów

Brief.pl / Wiedza

Stowarzyszenie Branży Eventowej uruchamia II edycję Studium Podyplomowego Event Management w zmienionej formule. Studium organizowane jest wraz z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

-

- W drugiej edycji zdecydowaliśmy się zmienić lekko formułę studium. Nadal będziemy dzielili zakres tematyczny na część teoretyczną i praktyczną lecz w obrębie jednego tematu będzie działo się to jednego dnia, a nie jak do tej pory w dwóch semestrach. Oznacza to, że np. zajęcia z prawa w eventach do południa będą prowadzone przez pracownika naukowego WZ UW, a po południu tego samego dnia teoria zetrze się z praktyką, gdyż dalszą część zajęć poprowadzi specjalista z branży eventowej - mówi Anna Nowakowska, członek Zarządu SBE, kierownika ds. projektów edukacyjnych.

Opis studium
Program studium powstał we ścisłej współpracy Wydziału Zarządzania i Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podstawowym celem studium jest przekazanie wiedzy dotyczącej event managementu (zarządzania projektami eventowymi). Zajęcia będą się koncentrowały przede wszystkim na praktycznych aspektach zawodu event managera jednak z uwzględnieniem teoretycznej wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej, prawa czy zarządzania projektami. Wykłady prowadzone będą zarówno przez kadrę naukową Wydziału Zarządzania oraz przez przedstawicieli branży eventowej: właścicieli agencji eventowych i event managerów. Podzielą się oni swoją wiedzą zdobywaną przez wiele lat przy organizacji wydarzeń różnej skali w Polsce oraz za granicą.

Termin rekrutacji: 30 września 2013
Data rozpoczęcia zajęć: październik 2013
Ilość godzin: 168 (2 semestry)
Terminy zajęć:  zjazdy odbywają się przeciętnie 1-2 razy w miesiącu, w soboty i niedziele.
Miejsce zajęć: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3, Warszawa
Limit miejsc:  40 osób
Czesne: 6000 zł za 2 semestry (6200 zł płatne w 2 ratach lub 6400 zł płatne w 4 ratach)

Program studiów obejmuje następująca zagadnienia:
1. Marketing/Komunikacja                 
2. Wstęp do prawa cywilnego/administracyjnego
3. Zarządzanie projektami/procesowe
4. Przywództwo i zarządzanie ludźmi
5. Prawo w marketingu i eventach
6. Public Relations/Sponsoring
7. Internet i social media w eventach
8. Wystąpienia publiczne /prezentacje
9. Psychologia i socjologia w eventach                     
10. Negocjacje/Analiza konkurencji
11. Internet i social media w eventach
12. Brief – od kreacji do ewaluacji
13. Charakterystyka i rodzaje eventów                                  
14. Event w strategii firmy
15. Event jako narzędzie sprzedaży
16. Event jako narzędzie HR
17. Obiekty eventowe  - charakterystyka, wymagania, współpraca                       
18. Scenotechnika: światło, dźwięk, multimedia, scenografie
19. ROI w eventach
20. Zarządzanie klientami/Account Management/Team Management
21. Bezpieczeństwo i Zarządzanie Kryzysowe
22. Kurs pierwszej pomocy
23. CSR
24. Organizacja cateringu
25. Warsztaty organizacji imprez
26. Incentive travel jako efektywne narzędzie biznesowe

Ponadto zorganizowane zostaną spotkania i panele dyskusyjne z przedstawicielami różnych sektorów branży, podczas których uczestnicy studium będą mogli nie tylko zaczerpnąć praktycznej wiedzy, ale również nawiązać bezpośrednie kontakty.

Sylwetka absolwenta
Studium skierowane jest zarówno do osób, które są zainteresowane pracą w zawodzie event managera jak i tych, które zajmują się już organizacją wydarzeń na co dzień i chciałyby usystematyzować i poszerzyć swoje kompetencje z tego zakresu. W szczególności zajęciami powinni zainteresować się pracownicy agencji eventowych, reklamowych i PR, firm HR, pracownicy korporacji, hoteli i obiektów eventowych, przedstawiciele administracji publicznej, właściciele małych i średnich przedsiębiorstw.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.