Raport IBM o cyfrowej przyszłości firm i miast

Brief TV / Aktualności

IBM przedstawił wstępne globalne wyniki badania C-Suite 2013, w którym pokazuje jak do big data i innych technologicznych trendów podchodzą top menedżerowie. Niedługo zostanie także opublikowana polska edycja tego researchu.

-

Według IBM cztery podstawowe trendy wokół, których będzie rozwijał się biznes, ale także wpłyną na ewolucję miast, to: big data, social media, cloud computing i mobile.

Jak te trendy postrzegają top menedżerowie? 71 proc. CIO ankietowanych w badaniu C-Suite twierdzi, że komunikacja firm ewoluuje z modelu "jeden do wszystkich" do bardziej zindywidualizowanego przekazu, a 64 proc. CMO chce i uważa, że ma możliwość, docierać z bardzo dokładnie spersonalizowaną ofertą do swoich klientów.

Z drugiej strony, według IBM jedynie jedna na pięć firm potrafi wykorzystywać big data w swojej codziennej działalności. Co więcej, jedynie 34 proc. organizacji dokładnie wie kim są ich klienci.

Jak zapowiedział Ales Bartunek, dyrektor generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie, jesienią poznamy wyniki badania C-Suite, które zostało przeprowadzone wśród polskich menedżerów. Ciekawe, jak zarządzający polskimi firmami zapatrują się na big data, social media, cloud computing i mobile?

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.