Raport IBM o cyfrowej przyszłości firm i miast

Brief TV / Aktualności

IBM przedstawił wstępne globalne wyniki badania C-Suite 2013, w którym pokazuje jak do big data i innych technologicznych trendów podchodzą top menedżerowie. Niedługo zostanie także opublikowana polska edycja tego researchu.

-

Według IBM cztery podstawowe trendy wokół, których będzie rozwijał się biznes, ale także wpłyną na ewolucję miast, to: big data, social media, cloud computing i mobile.

Jak te trendy postrzegają top menedżerowie? 71 proc. CIO ankietowanych w badaniu C-Suite twierdzi, że komunikacja firm ewoluuje z modelu "jeden do wszystkich" do bardziej zindywidualizowanego przekazu, a 64 proc. CMO chce i uważa, że ma możliwość, docierać z bardzo dokładnie spersonalizowaną ofertą do swoich klientów.

Z drugiej strony, według IBM jedynie jedna na pięć firm potrafi wykorzystywać big data w swojej codziennej działalności. Co więcej, jedynie 34 proc. organizacji dokładnie wie kim są ich klienci.

Jak zapowiedział Ales Bartunek, dyrektor generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie, jesienią poznamy wyniki badania C-Suite, które zostało przeprowadzone wśród polskich menedżerów. Ciekawe, jak zarządzający polskimi firmami zapatrują się na big data, social media, cloud computing i mobile?

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.