wp - grudzien 2016

Raport IBM o cyfrowej przyszłości firm i miast

Brief TV / Aktualności

IBM przedstawił wstępne globalne wyniki badania C-Suite 2013, w którym pokazuje jak do big data i innych technologicznych trendów podchodzą top menedżerowie. Niedługo zostanie także opublikowana polska edycja tego researchu.

-

Według IBM cztery podstawowe trendy wokół, których będzie rozwijał się biznes, ale także wpłyną na ewolucję miast, to: big data, social media, cloud computing i mobile.

Jak te trendy postrzegają top menedżerowie? 71 proc. CIO ankietowanych w badaniu C-Suite twierdzi, że komunikacja firm ewoluuje z modelu "jeden do wszystkich" do bardziej zindywidualizowanego przekazu, a 64 proc. CMO chce i uważa, że ma możliwość, docierać z bardzo dokładnie spersonalizowaną ofertą do swoich klientów.

Z drugiej strony, według IBM jedynie jedna na pięć firm potrafi wykorzystywać big data w swojej codziennej działalności. Co więcej, jedynie 34 proc. organizacji dokładnie wie kim są ich klienci.

Jak zapowiedział Ales Bartunek, dyrektor generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie, jesienią poznamy wyniki badania C-Suite, które zostało przeprowadzone wśród polskich menedżerów. Ciekawe, jak zarządzający polskimi firmami zapatrują się na big data, social media, cloud computing i mobile?

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.