GetResponse z funkcją tworzenia mobilnych wersji newsletterów

Brief.pl / Technologie

GetResponse pierwszym dostawcą usług email marketingowych na świecie z możliwością automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości email.

-

GetResponse, jako pierwszy dostawca usług email marketingowych na świecie, udostępnił funkcję umożliwiającą automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów.

Nowa funkcja została dodana do Kreatora Wiadomości, który pozwala tworzyć zaawansowane graficznie wiadomości email bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.

- Jest to pierwszy Kreator Wiadomości na świecie, który automatycznie konwertuje wiadomość html do wersji mobilnej. Do tej pory mobilna wersja newslettera musiała być tworzona według specjalnej specyfikacji, lub na podstawie opracowanego wcześniej szablonu. Oznaczało to, dodatkowe koszty i znacznie wydłużało czas budowania wiadomości - mówi Daniel Brzeziński, dyrektor product developmentu i marketingu Implix (GetResponse).

Funkcja "drag'n'drop" pozwala z łatwością przesuwać, kopiować czy zamieniać rozmiar zdjęć i grafik. Dzięki temu wystarczy tylko kilka kliknięć, aby zbudować newsletter dopasowany do szerokości ekranów urządzeń mobilnych. Wprowadzone zmiany można obserwować w czasie rzeczywistym na podglądzie wyświetlacza smartfona.

Użytkownicy GetResponse mogą korzystać z gotowych szablonów newsletterów lub zbudować wiadomość od podstaw. Każdy z szablonów zawiera różne warianty rozmieszczenia treści i grafik, które można przebudować dodając do nich nowe kolumny tekstu, przyciski social media i grafiki. Pozwala to zrealizować niemal każdą wizję newslettera.

- Liczba wiadomości otwieranych na urządzeniach mobilnych zwiększyła się aż o 120 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. 42 proc. odbiorców usuwa wiadomość, której nie mogą otworzyć na smartfonie. Automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów to prawdziwa rewolucja. Teraz marketerzy mogą zbudować wiadomość mobilną w zaledwie kilka minut i nie muszą martwić się o ich poprawne renderowanie na smartfonach i tabletach działających na różnych systemach operacyjnych - dodaje Daniel Brzeziński.

Z Kreatora z funkcją automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości mogą korzystać wszyscy użytkownicy GetResponse, bez dodatkowych kosztów.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.