GetResponse z funkcją tworzenia mobilnych wersji newsletterów

Brief.pl / Technologie

GetResponse pierwszym dostawcą usług email marketingowych na świecie z możliwością automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości email.

-

GetResponse, jako pierwszy dostawca usług email marketingowych na świecie, udostępnił funkcję umożliwiającą automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów.

Nowa funkcja została dodana do Kreatora Wiadomości, który pozwala tworzyć zaawansowane graficznie wiadomości email bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.

- Jest to pierwszy Kreator Wiadomości na świecie, który automatycznie konwertuje wiadomość html do wersji mobilnej. Do tej pory mobilna wersja newslettera musiała być tworzona według specjalnej specyfikacji, lub na podstawie opracowanego wcześniej szablonu. Oznaczało to, dodatkowe koszty i znacznie wydłużało czas budowania wiadomości - mówi Daniel Brzeziński, dyrektor product developmentu i marketingu Implix (GetResponse).

Funkcja "drag'n'drop" pozwala z łatwością przesuwać, kopiować czy zamieniać rozmiar zdjęć i grafik. Dzięki temu wystarczy tylko kilka kliknięć, aby zbudować newsletter dopasowany do szerokości ekranów urządzeń mobilnych. Wprowadzone zmiany można obserwować w czasie rzeczywistym na podglądzie wyświetlacza smartfona.

Użytkownicy GetResponse mogą korzystać z gotowych szablonów newsletterów lub zbudować wiadomość od podstaw. Każdy z szablonów zawiera różne warianty rozmieszczenia treści i grafik, które można przebudować dodając do nich nowe kolumny tekstu, przyciski social media i grafiki. Pozwala to zrealizować niemal każdą wizję newslettera.

- Liczba wiadomości otwieranych na urządzeniach mobilnych zwiększyła się aż o 120 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. 42 proc. odbiorców usuwa wiadomość, której nie mogą otworzyć na smartfonie. Automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów to prawdziwa rewolucja. Teraz marketerzy mogą zbudować wiadomość mobilną w zaledwie kilka minut i nie muszą martwić się o ich poprawne renderowanie na smartfonach i tabletach działających na różnych systemach operacyjnych - dodaje Daniel Brzeziński.

Z Kreatora z funkcją automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości mogą korzystać wszyscy użytkownicy GetResponse, bez dodatkowych kosztów.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.