GetResponse z funkcją tworzenia mobilnych wersji newsletterów

Brief.pl / Technologie

GetResponse pierwszym dostawcą usług email marketingowych na świecie z możliwością automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości email.

-

GetResponse, jako pierwszy dostawca usług email marketingowych na świecie, udostępnił funkcję umożliwiającą automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów.

Nowa funkcja została dodana do Kreatora Wiadomości, który pozwala tworzyć zaawansowane graficznie wiadomości email bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych.

- Jest to pierwszy Kreator Wiadomości na świecie, który automatycznie konwertuje wiadomość html do wersji mobilnej. Do tej pory mobilna wersja newslettera musiała być tworzona według specjalnej specyfikacji, lub na podstawie opracowanego wcześniej szablonu. Oznaczało to, dodatkowe koszty i znacznie wydłużało czas budowania wiadomości - mówi Daniel Brzeziński, dyrektor product developmentu i marketingu Implix (GetResponse).

Funkcja "drag'n'drop" pozwala z łatwością przesuwać, kopiować czy zamieniać rozmiar zdjęć i grafik. Dzięki temu wystarczy tylko kilka kliknięć, aby zbudować newsletter dopasowany do szerokości ekranów urządzeń mobilnych. Wprowadzone zmiany można obserwować w czasie rzeczywistym na podglądzie wyświetlacza smartfona.

Użytkownicy GetResponse mogą korzystać z gotowych szablonów newsletterów lub zbudować wiadomość od podstaw. Każdy z szablonów zawiera różne warianty rozmieszczenia treści i grafik, które można przebudować dodając do nich nowe kolumny tekstu, przyciski social media i grafiki. Pozwala to zrealizować niemal każdą wizję newslettera.

- Liczba wiadomości otwieranych na urządzeniach mobilnych zwiększyła się aż o 120 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. 42 proc. odbiorców usuwa wiadomość, której nie mogą otworzyć na smartfonie. Automatyczne tworzenie mobilnych wersji newsletterów to prawdziwa rewolucja. Teraz marketerzy mogą zbudować wiadomość mobilną w zaledwie kilka minut i nie muszą martwić się o ich poprawne renderowanie na smartfonach i tabletach działających na różnych systemach operacyjnych - dodaje Daniel Brzeziński.

Z Kreatora z funkcją automatycznego tworzenia mobilnych wersji wiadomości mogą korzystać wszyscy użytkownicy GetResponse, bez dodatkowych kosztów.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.