Radom niestandardowo w Discovery

Brief for Poland / Aktualności

Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczyna nowy projekt przygotowany dla miasta Radom. W ramach współpracy, na antenie Discovery Channel oraz Discovery Science, zostanie przeprowadzona niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek miasta, oparty na technice i precyzji.

-

W ramach projektu, który wystartował 6 września i potrwa do początku października br., Discovery Media Brand Partnership wspólnie z działem promocji miasta Radom przygotował trzy filmy – winiety programowe o długości 90 sekund – które będą emitowane na antenach Discovery Channel i Discovery Science. Materiały zostały zrealizowane na początku lipca br. na radomskim lotnisku wojskowym, Grodzisku Piotrówka, gdzie odbywały się prace archeologiczne oraz w Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera przy firmie RadWag.

Filmy powstały w konwencji programów Discovery Channel. Każda z trzech historii opowiada o życiu bohatera związanego z Radomiem, jego pracy i samorealizacji. Wszystkie zwracają uwagę na wysokie kompetencje mieszkańców miasta, a także ich pasje.



W ramach projektu Discovery Media Brand Partnership oprócz 90 sekundowych winiet, przygotowało również 4,5 minutowy film oraz 20 minutowy materiał w formie reportażu TV z badań archeologicznych w Grodzisku Piotrówka, na potrzeby promocyjne Urzędu Miasta. Producentem wykonawczym materiałów jest dom produkcyjny Timecode.

- W projekcie dla Radomia chcieliśmy przełamać schematyczne rozwiązania, którymi zwykle promują się polskie miasta. Zespół Brand Partnership Discovery Media aktywnie włączył się w prace nad produkcją filmów, dzięki czemu powstał materiał doskonale wykorzystujący charakterystyczne cechy programów znanych widzom kanałów Discovery - mówi Marcin Łukasiewicz, ad sales director Poland w Discovery Media. 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.