Radom niestandardowo w Discovery

Brief for Poland / Aktualności

Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczyna nowy projekt przygotowany dla miasta Radom. W ramach współpracy, na antenie Discovery Channel oraz Discovery Science, zostanie przeprowadzona niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek miasta, oparty na technice i precyzji.

-

W ramach projektu, który wystartował 6 września i potrwa do początku października br., Discovery Media Brand Partnership wspólnie z działem promocji miasta Radom przygotował trzy filmy – winiety programowe o długości 90 sekund – które będą emitowane na antenach Discovery Channel i Discovery Science. Materiały zostały zrealizowane na początku lipca br. na radomskim lotnisku wojskowym, Grodzisku Piotrówka, gdzie odbywały się prace archeologiczne oraz w Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera przy firmie RadWag.

Filmy powstały w konwencji programów Discovery Channel. Każda z trzech historii opowiada o życiu bohatera związanego z Radomiem, jego pracy i samorealizacji. Wszystkie zwracają uwagę na wysokie kompetencje mieszkańców miasta, a także ich pasje.



W ramach projektu Discovery Media Brand Partnership oprócz 90 sekundowych winiet, przygotowało również 4,5 minutowy film oraz 20 minutowy materiał w formie reportażu TV z badań archeologicznych w Grodzisku Piotrówka, na potrzeby promocyjne Urzędu Miasta. Producentem wykonawczym materiałów jest dom produkcyjny Timecode.

- W projekcie dla Radomia chcieliśmy przełamać schematyczne rozwiązania, którymi zwykle promują się polskie miasta. Zespół Brand Partnership Discovery Media aktywnie włączył się w prace nad produkcją filmów, dzięki czemu powstał materiał doskonale wykorzystujący charakterystyczne cechy programów znanych widzom kanałów Discovery - mówi Marcin Łukasiewicz, ad sales director Poland w Discovery Media. 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.