wp - grudzien 2016

Radom niestandardowo w Discovery

Brief for Poland / Aktualności

Discovery Media, dział sprzedaży czasu reklamowego kanałów z portfolio Discovery Networks CEEMEA, rozpoczyna nowy projekt przygotowany dla miasta Radom. W ramach współpracy, na antenie Discovery Channel oraz Discovery Science, zostanie przeprowadzona niestandardowa kampania prezentująca pozytywny wizerunek miasta, oparty na technice i precyzji.

-

W ramach projektu, który wystartował 6 września i potrwa do początku października br., Discovery Media Brand Partnership wspólnie z działem promocji miasta Radom przygotował trzy filmy – winiety programowe o długości 90 sekund – które będą emitowane na antenach Discovery Channel i Discovery Science. Materiały zostały zrealizowane na początku lipca br. na radomskim lotnisku wojskowym, Grodzisku Piotrówka, gdzie odbywały się prace archeologiczne oraz w Centrum Metrologii im. Zdzisława Rauszera przy firmie RadWag.

Filmy powstały w konwencji programów Discovery Channel. Każda z trzech historii opowiada o życiu bohatera związanego z Radomiem, jego pracy i samorealizacji. Wszystkie zwracają uwagę na wysokie kompetencje mieszkańców miasta, a także ich pasje.



W ramach projektu Discovery Media Brand Partnership oprócz 90 sekundowych winiet, przygotowało również 4,5 minutowy film oraz 20 minutowy materiał w formie reportażu TV z badań archeologicznych w Grodzisku Piotrówka, na potrzeby promocyjne Urzędu Miasta. Producentem wykonawczym materiałów jest dom produkcyjny Timecode.

- W projekcie dla Radomia chcieliśmy przełamać schematyczne rozwiązania, którymi zwykle promują się polskie miasta. Zespół Brand Partnership Discovery Media aktywnie włączył się w prace nad produkcją filmów, dzięki czemu powstał materiał doskonale wykorzystujący charakterystyczne cechy programów znanych widzom kanałów Discovery - mówi Marcin Łukasiewicz, ad sales director Poland w Discovery Media. 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.