PricePanorama kieruje się na Wschód

PricePanorama kieruje się na Wschód

Brief.pl / Technologie

PricePanorama.com, narzędzie monitorowania cen w internecie, monitoruje już 10 tys. sklepów w Polsce i zaczyna również monitorować sklepy na Ukrainie. Jeszcze w tym roku rozpocznie monitoring w Czechach i Rumunii.

-

PricePanorama jest narzędziem przeznaczonym dla sklepów internetowych, ale również dla producentów i importerów. Jak podkreślają jej twórcy, nie ma służyć do porównywania cen, lecz "do budowania polityki cenowej".

Co prawda PricePanorama jest jeszcze w wersji beta, ale już można korzystać z jej najważniejszych funkcji, czyli monitorowania sklepów i poszczególnych produktów.

PricePanorama wystartowała w połowie czerwca. Od tamtego czasu w bazie monitorowanych sklepów znalazło się 10 tys. polskich sprzedawców oraz pierwsze sklepy z Ukrainy. Już niedługo monitoring PricePanoramy będzie dostępny dla podmiotów z Czech i Rumunii.

Współtwórcą PricePanoramy jest Konrad Latkowski, jeden z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie według magazynu "Brief".

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.