Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Brief.pl / Ludzie

Andrzej Słomka został dyrektorem zarządzającym w Jet Line. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy.

-

Stanowisko dyrektora zarządzającego zostało stworzone w związku z rozwojem Jet Line,  wzrostem zatrudnienia oraz powiększeniem portfolio usług firmy o projektowanie grafik outdoorowych.

Funkcja dyrektora zarządzającego Jet Line łączy w sobie obowiązki szefa sprzedaży i marketingu z zarządzaniem działami projektowania i produkcji, skupiając w jednych rękach nadzór nad całością spraw, dotyczących relacji z klientami oraz obsługę ich kampanii reklamowych.  

Andrzej Słomka jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów MBA. Ukończył także program Professional Diploma in Marketing w Questus - Akredytowanym Centrum Szkoleniowym i Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

- Zaprosiliśmy do współpracy Andrzeja, ponieważ cenimy jego doświadczenie menedżerskie. Równie ważne jest dla nas to, że Andrzej jest żeglarzem i angażuje się w pozabiznesową działalność firmy, czyli powołaną w styczniu br. Fundację Rejs Odkrywców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

::

Jet Line od 19 lat działa w branży reklamy OOH. Specjalizuje się w realizacjach kampanii zwłaszcza na tablicach Motorway 12x4m, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach oraz w miastach w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.