Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Brief.pl / Ludzie

Andrzej Słomka został dyrektorem zarządzającym w Jet Line. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy.

-

Stanowisko dyrektora zarządzającego zostało stworzone w związku z rozwojem Jet Line,  wzrostem zatrudnienia oraz powiększeniem portfolio usług firmy o projektowanie grafik outdoorowych.

Funkcja dyrektora zarządzającego Jet Line łączy w sobie obowiązki szefa sprzedaży i marketingu z zarządzaniem działami projektowania i produkcji, skupiając w jednych rękach nadzór nad całością spraw, dotyczących relacji z klientami oraz obsługę ich kampanii reklamowych.  

Andrzej Słomka jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów MBA. Ukończył także program Professional Diploma in Marketing w Questus - Akredytowanym Centrum Szkoleniowym i Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

- Zaprosiliśmy do współpracy Andrzeja, ponieważ cenimy jego doświadczenie menedżerskie. Równie ważne jest dla nas to, że Andrzej jest żeglarzem i angażuje się w pozabiznesową działalność firmy, czyli powołaną w styczniu br. Fundację Rejs Odkrywców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

::

Jet Line od 19 lat działa w branży reklamy OOH. Specjalizuje się w realizacjach kampanii zwłaszcza na tablicach Motorway 12x4m, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach oraz w miastach w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.