Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Brief.pl / Ludzie

Andrzej Słomka został dyrektorem zarządzającym w Jet Line. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy.

-

Stanowisko dyrektora zarządzającego zostało stworzone w związku z rozwojem Jet Line,  wzrostem zatrudnienia oraz powiększeniem portfolio usług firmy o projektowanie grafik outdoorowych.

Funkcja dyrektora zarządzającego Jet Line łączy w sobie obowiązki szefa sprzedaży i marketingu z zarządzaniem działami projektowania i produkcji, skupiając w jednych rękach nadzór nad całością spraw, dotyczących relacji z klientami oraz obsługę ich kampanii reklamowych.  

Andrzej Słomka jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów MBA. Ukończył także program Professional Diploma in Marketing w Questus - Akredytowanym Centrum Szkoleniowym i Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

- Zaprosiliśmy do współpracy Andrzeja, ponieważ cenimy jego doświadczenie menedżerskie. Równie ważne jest dla nas to, że Andrzej jest żeglarzem i angażuje się w pozabiznesową działalność firmy, czyli powołaną w styczniu br. Fundację Rejs Odkrywców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

::

Jet Line od 19 lat działa w branży reklamy OOH. Specjalizuje się w realizacjach kampanii zwłaszcza na tablicach Motorway 12x4m, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach oraz w miastach w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?