Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Brief.pl / Ludzie

Andrzej Słomka został dyrektorem zarządzającym w Jet Line. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy.

-

Stanowisko dyrektora zarządzającego zostało stworzone w związku z rozwojem Jet Line,  wzrostem zatrudnienia oraz powiększeniem portfolio usług firmy o projektowanie grafik outdoorowych.

Funkcja dyrektora zarządzającego Jet Line łączy w sobie obowiązki szefa sprzedaży i marketingu z zarządzaniem działami projektowania i produkcji, skupiając w jednych rękach nadzór nad całością spraw, dotyczących relacji z klientami oraz obsługę ich kampanii reklamowych.  

Andrzej Słomka jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów MBA. Ukończył także program Professional Diploma in Marketing w Questus - Akredytowanym Centrum Szkoleniowym i Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

- Zaprosiliśmy do współpracy Andrzeja, ponieważ cenimy jego doświadczenie menedżerskie. Równie ważne jest dla nas to, że Andrzej jest żeglarzem i angażuje się w pozabiznesową działalność firmy, czyli powołaną w styczniu br. Fundację Rejs Odkrywców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

::

Jet Line od 19 lat działa w branży reklamy OOH. Specjalizuje się w realizacjach kampanii zwłaszcza na tablicach Motorway 12x4m, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach oraz w miastach w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.