Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Słomka dyrektorem zarządzającym w Jet Line

Brief.pl / Ludzie

Andrzej Słomka został dyrektorem zarządzającym w Jet Line. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy.

-

Stanowisko dyrektora zarządzającego zostało stworzone w związku z rozwojem Jet Line,  wzrostem zatrudnienia oraz powiększeniem portfolio usług firmy o projektowanie grafik outdoorowych.

Funkcja dyrektora zarządzającego Jet Line łączy w sobie obowiązki szefa sprzedaży i marketingu z zarządzaniem działami projektowania i produkcji, skupiając w jednych rękach nadzór nad całością spraw, dotyczących relacji z klientami oraz obsługę ich kampanii reklamowych.  

Andrzej Słomka jest absolwentem Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim, studiów podyplomowych na kierunku Zarządzenie Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz studiów MBA. Ukończył także program Professional Diploma in Marketing w Questus - Akredytowanym Centrum Szkoleniowym i Egzaminacyjnym The Chartered Institute of Marketing w Londynie.

- Zaprosiliśmy do współpracy Andrzeja, ponieważ cenimy jego doświadczenie menedżerskie. Równie ważne jest dla nas to, że Andrzej jest żeglarzem i angażuje się w pozabiznesową działalność firmy, czyli powołaną w styczniu br. Fundację Rejs Odkrywców – mówi Michał Ciundziewicki, prezes zarządu Jet Line.

::

Jet Line od 19 lat działa w branży reklamy OOH. Specjalizuje się w realizacjach kampanii zwłaszcza na tablicach Motorway 12x4m, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach oraz w miastach w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.