Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Brief.pl / Ludzie

Na stanowisko redaktor naczelnej „Metra” awansowała Anna Gąsiorowska, dotychczasowa wicenaczelna dziennika, a od roku również redaktor naczelna portalu MetroMsn.pl. Jako redaktor naczelna największych projektów redakcyjnych w pionie Prasy bezpłatnej Agory będzie odpowiadać za dalszy rozwój marki „Metra" w papierze i w internecie.

-

Gąsiorowska jest związana z mediami Agory od 1989 r.

Zaczynała pracę jako dziennikarka działu krajowego, a potem gospodarczego „Gazety Wyborczej". Przez wiele lat pracowała w „Gazecie Stołecznej” jako wicenaczelna. Potem przez kilka lat rozwijała oddziały lokalne „Gazety Wyborczej” najpierw jako naczelna „Gazety” w Częstochowie, a potem w Białymstoku. W 2008 r. dołączyła do „Metra” jako zastępca redaktora naczelnego. Od czerwca 2012 r. kieruje MetroMsn.pl jako redaktor naczelna portalu.

Waldemar Paś, dotychczasowy naczelny „Metra”, podjął nowe zadania w zespole odpowiedzialnym za rozwój redakcyjny „Gazety Wyborczej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.