Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Brief.pl / Ludzie

Na stanowisko redaktor naczelnej „Metra” awansowała Anna Gąsiorowska, dotychczasowa wicenaczelna dziennika, a od roku również redaktor naczelna portalu MetroMsn.pl. Jako redaktor naczelna największych projektów redakcyjnych w pionie Prasy bezpłatnej Agory będzie odpowiadać za dalszy rozwój marki „Metra" w papierze i w internecie.

-

Gąsiorowska jest związana z mediami Agory od 1989 r.

Zaczynała pracę jako dziennikarka działu krajowego, a potem gospodarczego „Gazety Wyborczej". Przez wiele lat pracowała w „Gazecie Stołecznej” jako wicenaczelna. Potem przez kilka lat rozwijała oddziały lokalne „Gazety Wyborczej” najpierw jako naczelna „Gazety” w Częstochowie, a potem w Białymstoku. W 2008 r. dołączyła do „Metra” jako zastępca redaktora naczelnego. Od czerwca 2012 r. kieruje MetroMsn.pl jako redaktor naczelna portalu.

Waldemar Paś, dotychczasowy naczelny „Metra”, podjął nowe zadania w zespole odpowiedzialnym za rozwój redakcyjny „Gazety Wyborczej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.