Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Gąsiorowska redaktor naczelną „Metra”

Brief.pl / Ludzie

Na stanowisko redaktor naczelnej „Metra” awansowała Anna Gąsiorowska, dotychczasowa wicenaczelna dziennika, a od roku również redaktor naczelna portalu MetroMsn.pl. Jako redaktor naczelna największych projektów redakcyjnych w pionie Prasy bezpłatnej Agory będzie odpowiadać za dalszy rozwój marki „Metra" w papierze i w internecie.

-

Gąsiorowska jest związana z mediami Agory od 1989 r.

Zaczynała pracę jako dziennikarka działu krajowego, a potem gospodarczego „Gazety Wyborczej". Przez wiele lat pracowała w „Gazecie Stołecznej” jako wicenaczelna. Potem przez kilka lat rozwijała oddziały lokalne „Gazety Wyborczej” najpierw jako naczelna „Gazety” w Częstochowie, a potem w Białymstoku. W 2008 r. dołączyła do „Metra” jako zastępca redaktora naczelnego. Od czerwca 2012 r. kieruje MetroMsn.pl jako redaktor naczelna portalu.

Waldemar Paś, dotychczasowy naczelny „Metra”, podjął nowe zadania w zespole odpowiedzialnym za rozwój redakcyjny „Gazety Wyborczej”.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.