Grayling zapowiada gruntowne zmiany

Grayling zapowiada gruntowne zmiany

Brief.pl / Aktualności

Grayling, wiodąca sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji, prezentuje plany dotyczące zmiany swojej marki, nowej strategii rozwoju, oferty, a także wprowadza nową identyfikację wizualną oraz stronę internetową.

-

Oferta każdego z 53 biur działających na całym świecie nadal będzie uwzględniała szeroki wachlarz usług komunikacyjnych, ale zostanie wzbogacona o większą analitykę danych (Big Data), wykorzystując najnowsze technologie, które zwiększą szybkość reakcji na wszystkie zdarzenia i sygnały płynące z rynków na całym świecie. 

- Zmiana na tak dużą skalę to bardzo ekscytujący proces, który pokazuje, jaką siłą jest  globalna sieć, która w jednym momencie może przeprowadzić wizerunkową zmianę o tak ogromnym zasięgu. Równie ciekawym doświadczeniem jest rzeczywiste poczucie bliskiej współpracy w prawdziwie międzynarodowej rodzinie, która czuje tę samą tożsamość, i która chce mówić jednym głosem. – komentuje bieżące zmiany Ewa Szejner, prezes Grayling Poland.

- Siła komunikacji zależy obecnie od technologii” – podkreśla Pete Pedersen, Global CEO. – „Firmy, które chcą odnieść sukces w naszej branży, muszą zatem stać się ekspertami w dziedzinie wykorzystania danych (Big Data), ich analizy oraz wyprowadzania strategicznych wniosków. Tylko dzięki temu będą w stanie tworzyć dla swoich klientów skuteczne strategie komunikacyjne. Taką firmą, działającą w oparciu o skuteczną analizę Big Data staje się właśnie Grayling.

Już dziś wykorzystujemy wiele zaawansowanych narzędzi oraz platform służących do analizy danych. Znajdują się wśród nich również narzędzia stworzone specjalnie dla naszej firmy. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu tego typu rozwiązań, Grayling od lat nie tylko skutecznie doradza swoim klientom w zakresie skomplikowanych usług PA i pozyskuje zaangażowanie interesariuszy, ale również przyciąga uwagę konsumentów, wspiera komunikację korporacyjną oraz zarządza reputacją marek.

- Planowanie komunikacji w oparciu o analitykę Big Data jest dla nowego Grayling bardzo ważne. – dodaje Pedersen. Prawdziwą wartość stanowi jednak możliwość szybkiej reakcji, dzięki wykorzystaniu na skalę globalną różnych platform komunikacyjnych.

 

Wieloletnie doświadczenie i zasięg działania Grayling w Europie i na Bliskim Wschodzie znane jest w całej branży. Obecnie firma zapowiada znaczące zmiany i umocnienie swojej działalności w Stanach Zjednoczonych. Pięć biur DutkoGrayling (firmy lobbingowej) zostanie zintegrowanych i rozpocznie działalność pod wspólnym szyldem Grayling. Część agencji działająca pod marką Atomic pozostanie pod dotychczasowym brandem, obsługują klientów Grayling.

Skonsolidowanie działalności Grayling w Stanach Zjednoczonych jest kolejnym, po nawiązaniu współpracy z największą azjatycką firmą PR - BlueFocus, strategicznym ruchem wzmacniającym globalną pozycję Grayling.

W styczniu 2014 roku, Bob Pickard, wieloletni ekspert z zakresu komunikacji, obejmie stanowisko Regionalnego CEO Huntsworth na obszar Azji i Pacyfiku. Zgodnie z nową regionalną strukturą zarządu, odpowiedzialność za poszczególne rynki przejmują: Alison Clarke - Grayling UK, Wolfgang Lang – Europa Zachodnia, Loretta Ahmed – Bliski Wschód, Turcja oraz Afryka i Jan Simunek – Europa Środkowa i Wschodnia oraz Rosja.

 

- Na poziomie regionalnym zmiana struktur zarządu jest dla Grayling Poland bardzo korzystna. Umacnia się bowiem rola Jana Simunka, który obejmuje swoją odpowiedzialnością również rynek rosyjski. Z naszego punktu widzenia, regionalna współpraca koordynowana przez jedną osobę w Europie Środkowej i Wschodniej zawsze była silnym atutem i zdecydowanym wyróżnikiem wśród innych międzynarodowych sieci działających w Polsce. Mając to na uwadze jestem przekonana, że dołączenie rynku rosyjskiego istotnie wzmacnia nasza pozycję w tej części Europy. – zauważa Szejner. I dodaje: – Dla mnie osobiście jest to także kolejna okazja do zakomunikowania polskiemu rynkowi pracowników, że w Grayling posiadamy wyjątkową kulturę pracy opartą na konkretnych wartościach. Jest ona atrakcyjna dla najzdolniejszych kandydatów, poszukujących środowiska pracy, które daje możliwość utylizowania talentów i swojego potencjału przy jednoczesnym zachowaniu równowagi między życiem osobistym i zawodowym. Dowodem na to są nie tylko powracający do nas byli pracownicy, ale również coraz częściej, widoczne zainteresowanie ze strony  osób ustabilizowanych w innych firmach, które poszukują bezpiecznego środowiska pracy w miłej atmosferze.

 

- Podstawą sukcesu Grayling jest i zawsze była duża wiedza i doświadczenie na rynkach lokalnych – zaznacza Pedersen. I dodaje: – Dla klientów, którym zależy na ponadregionalnych kampaniach komunikacyjnych oraz pogłębionej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków, stworzyliśmy atrakcyjną, globalną i w pełni opartą na nowych technologiach sieć firm, która może skutecznie realizować wymagające projekty.

 

Grayling posiada 53 biura w 26 krajach w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji oraz na Bliskim Wschodzie.

Tagi:

Grayling

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.