Grayling zapowiada gruntowne zmiany

Grayling zapowiada gruntowne zmiany

Brief.pl / Aktualności

Grayling, wiodąca sieć firm świadczących usługi w obszarze komunikacji, prezentuje plany dotyczące zmiany swojej marki, nowej strategii rozwoju, oferty, a także wprowadza nową identyfikację wizualną oraz stronę internetową.

-

Oferta każdego z 53 biur działających na całym świecie nadal będzie uwzględniała szeroki wachlarz usług komunikacyjnych, ale zostanie wzbogacona o większą analitykę danych (Big Data), wykorzystując najnowsze technologie, które zwiększą szybkość reakcji na wszystkie zdarzenia i sygnały płynące z rynków na całym świecie. 

- Zmiana na tak dużą skalę to bardzo ekscytujący proces, który pokazuje, jaką siłą jest  globalna sieć, która w jednym momencie może przeprowadzić wizerunkową zmianę o tak ogromnym zasięgu. Równie ciekawym doświadczeniem jest rzeczywiste poczucie bliskiej współpracy w prawdziwie międzynarodowej rodzinie, która czuje tę samą tożsamość, i która chce mówić jednym głosem. – komentuje bieżące zmiany Ewa Szejner, prezes Grayling Poland.

- Siła komunikacji zależy obecnie od technologii” – podkreśla Pete Pedersen, Global CEO. – „Firmy, które chcą odnieść sukces w naszej branży, muszą zatem stać się ekspertami w dziedzinie wykorzystania danych (Big Data), ich analizy oraz wyprowadzania strategicznych wniosków. Tylko dzięki temu będą w stanie tworzyć dla swoich klientów skuteczne strategie komunikacyjne. Taką firmą, działającą w oparciu o skuteczną analizę Big Data staje się właśnie Grayling.

Już dziś wykorzystujemy wiele zaawansowanych narzędzi oraz platform służących do analizy danych. Znajdują się wśród nich również narzędzia stworzone specjalnie dla naszej firmy. Dzięki umiejętnemu wykorzystaniu tego typu rozwiązań, Grayling od lat nie tylko skutecznie doradza swoim klientom w zakresie skomplikowanych usług PA i pozyskuje zaangażowanie interesariuszy, ale również przyciąga uwagę konsumentów, wspiera komunikację korporacyjną oraz zarządza reputacją marek.

- Planowanie komunikacji w oparciu o analitykę Big Data jest dla nowego Grayling bardzo ważne. – dodaje Pedersen. Prawdziwą wartość stanowi jednak możliwość szybkiej reakcji, dzięki wykorzystaniu na skalę globalną różnych platform komunikacyjnych.

 

Wieloletnie doświadczenie i zasięg działania Grayling w Europie i na Bliskim Wschodzie znane jest w całej branży. Obecnie firma zapowiada znaczące zmiany i umocnienie swojej działalności w Stanach Zjednoczonych. Pięć biur DutkoGrayling (firmy lobbingowej) zostanie zintegrowanych i rozpocznie działalność pod wspólnym szyldem Grayling. Część agencji działająca pod marką Atomic pozostanie pod dotychczasowym brandem, obsługują klientów Grayling.

Skonsolidowanie działalności Grayling w Stanach Zjednoczonych jest kolejnym, po nawiązaniu współpracy z największą azjatycką firmą PR - BlueFocus, strategicznym ruchem wzmacniającym globalną pozycję Grayling.

W styczniu 2014 roku, Bob Pickard, wieloletni ekspert z zakresu komunikacji, obejmie stanowisko Regionalnego CEO Huntsworth na obszar Azji i Pacyfiku. Zgodnie z nową regionalną strukturą zarządu, odpowiedzialność za poszczególne rynki przejmują: Alison Clarke - Grayling UK, Wolfgang Lang – Europa Zachodnia, Loretta Ahmed – Bliski Wschód, Turcja oraz Afryka i Jan Simunek – Europa Środkowa i Wschodnia oraz Rosja.

 

- Na poziomie regionalnym zmiana struktur zarządu jest dla Grayling Poland bardzo korzystna. Umacnia się bowiem rola Jana Simunka, który obejmuje swoją odpowiedzialnością również rynek rosyjski. Z naszego punktu widzenia, regionalna współpraca koordynowana przez jedną osobę w Europie Środkowej i Wschodniej zawsze była silnym atutem i zdecydowanym wyróżnikiem wśród innych międzynarodowych sieci działających w Polsce. Mając to na uwadze jestem przekonana, że dołączenie rynku rosyjskiego istotnie wzmacnia nasza pozycję w tej części Europy. – zauważa Szejner. I dodaje: – Dla mnie osobiście jest to także kolejna okazja do zakomunikowania polskiemu rynkowi pracowników, że w Grayling posiadamy wyjątkową kulturę pracy opartą na konkretnych wartościach. Jest ona atrakcyjna dla najzdolniejszych kandydatów, poszukujących środowiska pracy, które daje możliwość utylizowania talentów i swojego potencjału przy jednoczesnym zachowaniu równowagi między życiem osobistym i zawodowym. Dowodem na to są nie tylko powracający do nas byli pracownicy, ale również coraz częściej, widoczne zainteresowanie ze strony  osób ustabilizowanych w innych firmach, które poszukują bezpiecznego środowiska pracy w miłej atmosferze.

 

- Podstawą sukcesu Grayling jest i zawsze była duża wiedza i doświadczenie na rynkach lokalnych – zaznacza Pedersen. I dodaje: – Dla klientów, którym zależy na ponadregionalnych kampaniach komunikacyjnych oraz pogłębionej wiedzy dotyczącej lokalnych rynków, stworzyliśmy atrakcyjną, globalną i w pełni opartą na nowych technologiach sieć firm, która może skutecznie realizować wymagające projekty.

 

Grayling posiada 53 biura w 26 krajach w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji oraz na Bliskim Wschodzie.

Tagi:

Grayling

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.