CSR-owe wydarzenie roku

CSR-owe wydarzenie roku

Brief.pl / Patronaty

Wydarzenie zaplanowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na 29 października br. z pewnością ma szanse wyróżnić się wśród tradycyjnych konferencji, przydługich wystąpień ekspertów czy statycznych spotkań opartych na formule audytorium – mówca. Śmiały i innowacyjny pomysł Anty-Konferencji CSR ma sprzyjać dzieleniu się wiedzą z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – na partnerskich zasadach.

-

Anty-tradycyjna

Anty-Konferencja CSR nie będzie tradycyjną konferencją. Aby włączyć uczestników w inspirujący i praktyczny proces dzielenia się wiedzą, doświadczeniem, dobrymi praktykami firm, wyzwaniami związanymi z wybranym tematem, wydarzenie odbędzie się zgodnie z założeniami metody Open Space Technology.

Open Space to 'otwarta przestrzeń z określonymi regułami, porządkiem i ramami. Wszystko, co się wydarzy merytorycznie, planuje grupa obecnych na konferencji osób. Zbiór wiedzy uczestników jest podstawą do wymiany doświadczeń, wypracowania wartościowych rekomendacji, projektów, propozycji działań czy też inspiracji z dyskusji. Efektem końcowym spotkania będzie galeria raportów, czyli możliwość zapoznania się z wnioskami wypracowanymi w każdej z podgrup. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał dostęp do wszystkich omawianych treści.

- W Polsce jest już wystarczająco duże grono ekspertów i ekspertek na co dzień wdrażających CSR w swoich środowiskach. Rzadko mają oni okazję do nieskrępowanej dyskusji i wzajemnych inspiracji. Anty-Konferencja CSR to unikalna przestrzeń networkingu i wymiany wiedzy – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pro-CSR-owa

Anty-Konferencja CSR to najważniejsze spotkanie liderów i liderek społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce w 2013 roku. Adresowana jest do:

  • menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju

  • menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR

  • właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami

  • interesariuszy firm

  • wszystkich pozostałych osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu

 

Anty-Konferencja CSR

Termin: 29 października 2013

Miejsce: Centrum Konferencyjne Muranów (Muzeum Historii Żydów Polskich)

Rejestracja: TUTAJ

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia: www.fob2013.odpowiedzialnybiznes.pl

Spotkanie odbędzie się w standardzie Zielonego Wydarzenia.

 

Anty-Konferencję CSR wspierają:

Partnerzy branżowi: PGNiG, Henkel

Partnerzy wspierający: Microsoft, Grupa Żywiec

Patroni honorowi: Inicjatywa Global Compact w Polsce, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Facylitator: Progressive Partners

Patroni medialni: wyborcza.biz, BIZON - Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny, BRIEF, kampaniespoleczne.pl, mediarun.pl, Personel i Zarządzanie, crnavigator.com, THINKTANK, As Biznesu

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.