CSR-owe wydarzenie roku

CSR-owe wydarzenie roku

Brief.pl / Patronaty

Wydarzenie zaplanowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na 29 października br. z pewnością ma szanse wyróżnić się wśród tradycyjnych konferencji, przydługich wystąpień ekspertów czy statycznych spotkań opartych na formule audytorium – mówca. Śmiały i innowacyjny pomysł Anty-Konferencji CSR ma sprzyjać dzieleniu się wiedzą z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – na partnerskich zasadach.

-

Anty-tradycyjna

Anty-Konferencja CSR nie będzie tradycyjną konferencją. Aby włączyć uczestników w inspirujący i praktyczny proces dzielenia się wiedzą, doświadczeniem, dobrymi praktykami firm, wyzwaniami związanymi z wybranym tematem, wydarzenie odbędzie się zgodnie z założeniami metody Open Space Technology.

Open Space to 'otwarta przestrzeń z określonymi regułami, porządkiem i ramami. Wszystko, co się wydarzy merytorycznie, planuje grupa obecnych na konferencji osób. Zbiór wiedzy uczestników jest podstawą do wymiany doświadczeń, wypracowania wartościowych rekomendacji, projektów, propozycji działań czy też inspiracji z dyskusji. Efektem końcowym spotkania będzie galeria raportów, czyli możliwość zapoznania się z wnioskami wypracowanymi w każdej z podgrup. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał dostęp do wszystkich omawianych treści.

- W Polsce jest już wystarczająco duże grono ekspertów i ekspertek na co dzień wdrażających CSR w swoich środowiskach. Rzadko mają oni okazję do nieskrępowanej dyskusji i wzajemnych inspiracji. Anty-Konferencja CSR to unikalna przestrzeń networkingu i wymiany wiedzy – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pro-CSR-owa

Anty-Konferencja CSR to najważniejsze spotkanie liderów i liderek społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce w 2013 roku. Adresowana jest do:

  • menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju

  • menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR

  • właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami

  • interesariuszy firm

  • wszystkich pozostałych osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu

 

Anty-Konferencja CSR

Termin: 29 października 2013

Miejsce: Centrum Konferencyjne Muranów (Muzeum Historii Żydów Polskich)

Rejestracja: TUTAJ

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia: www.fob2013.odpowiedzialnybiznes.pl

Spotkanie odbędzie się w standardzie Zielonego Wydarzenia.

 

Anty-Konferencję CSR wspierają:

Partnerzy branżowi: PGNiG, Henkel

Partnerzy wspierający: Microsoft, Grupa Żywiec

Patroni honorowi: Inicjatywa Global Compact w Polsce, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Facylitator: Progressive Partners

Patroni medialni: wyborcza.biz, BIZON - Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny, BRIEF, kampaniespoleczne.pl, mediarun.pl, Personel i Zarządzanie, crnavigator.com, THINKTANK, As Biznesu

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.