wp - grudzien 2016

CSR-owe wydarzenie roku

CSR-owe wydarzenie roku

Brief.pl / Patronaty

Wydarzenie zaplanowane przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na 29 października br. z pewnością ma szanse wyróżnić się wśród tradycyjnych konferencji, przydługich wystąpień ekspertów czy statycznych spotkań opartych na formule audytorium – mówca. Śmiały i innowacyjny pomysł Anty-Konferencji CSR ma sprzyjać dzieleniu się wiedzą z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – na partnerskich zasadach.

-

Anty-tradycyjna

Anty-Konferencja CSR nie będzie tradycyjną konferencją. Aby włączyć uczestników w inspirujący i praktyczny proces dzielenia się wiedzą, doświadczeniem, dobrymi praktykami firm, wyzwaniami związanymi z wybranym tematem, wydarzenie odbędzie się zgodnie z założeniami metody Open Space Technology.

Open Space to 'otwarta przestrzeń z określonymi regułami, porządkiem i ramami. Wszystko, co się wydarzy merytorycznie, planuje grupa obecnych na konferencji osób. Zbiór wiedzy uczestników jest podstawą do wymiany doświadczeń, wypracowania wartościowych rekomendacji, projektów, propozycji działań czy też inspiracji z dyskusji. Efektem końcowym spotkania będzie galeria raportów, czyli możliwość zapoznania się z wnioskami wypracowanymi w każdej z podgrup. Dzięki temu każdy uczestnik będzie miał dostęp do wszystkich omawianych treści.

- W Polsce jest już wystarczająco duże grono ekspertów i ekspertek na co dzień wdrażających CSR w swoich środowiskach. Rzadko mają oni okazję do nieskrępowanej dyskusji i wzajemnych inspiracji. Anty-Konferencja CSR to unikalna przestrzeń networkingu i wymiany wiedzy – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pro-CSR-owa

Anty-Konferencja CSR to najważniejsze spotkanie liderów i liderek społecznej odpowiedzialności biznesu w Polsce w 2013 roku. Adresowana jest do:

  • menedżerów/specjalistów ds. CSR, zrównoważonego rozwoju

  • menedżerów ds. zasobów ludzkich, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, marketingu i innych, którzy na co dzień zajmują się kwestiami CSR

  • właścicieli i osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami

  • interesariuszy firm

  • wszystkich pozostałych osób zainteresowanych tematyką odpowiedzialnego biznesu

 

Anty-Konferencja CSR

Termin: 29 października 2013

Miejsce: Centrum Konferencyjne Muranów (Muzeum Historii Żydów Polskich)

Rejestracja: TUTAJ

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia: www.fob2013.odpowiedzialnybiznes.pl

Spotkanie odbędzie się w standardzie Zielonego Wydarzenia.

 

Anty-Konferencję CSR wspierają:

Partnerzy branżowi: PGNiG, Henkel

Partnerzy wspierający: Microsoft, Grupa Żywiec

Patroni honorowi: Inicjatywa Global Compact w Polsce, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

Facylitator: Progressive Partners

Patroni medialni: wyborcza.biz, BIZON - Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny, BRIEF, kampaniespoleczne.pl, mediarun.pl, Personel i Zarządzanie, crnavigator.com, THINKTANK, As Biznesu

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.