Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Sowa objął, nowo utworzone, stanowisko general managera w domu mediowym Equinox Polska. Tym samym wzmacnia swoją pozycję w strukturach firmy i będzie wspierał Jakuba Potrzebowskiego w bieżącym zarządzaniu firmą oraz rozwoju kluczowych kompetencji firmy.

-

Equinox Polska od ubiegłego roku przechodzi znaczące zmiany strategiczne i strukturalne, wynikające z obranego kierunku – indywidualnego podejścia do każdego z klientów, nowoczesnego podejścia do zrozumienia biznesu a przez to dostarczania maksymalnego efektu biznesowego w zmieniających się warunkach rynkowych.

- Powierzenie nowego stanowiska Tomaszowi jest naturalną konsekwencją jego dotychczasowego doświadczenia oraz wynikiem jego zaangażowania w rozwój kluczowych obszarów firmy. Od wielu lat znamy się z Tomaszem. Wysoko cenię jego kompetencje, otwartość na nowe trendy i umiejętność implementacji ciekawych rozwiązań mediowych, a przede wszystkim to jak doskonale rozumie zintegrowany marketing i wpływ marketingu na biznes. Wierze, że jego obecność na stanowisku general managera będzie korzystna nie tylko dla dalszego rozwoju Equinoxa, ale przede wszystkim dla każdego z naszych klientów - mówi Jakub Potrzebowski CEO, Equinox Polska.

Tomasz Sowa, na stanowisku general managera, odpowiedzialny będzie za doradztwo strategiczne, rozwój nowego biznesu oraz kompetencji firmy a także bieżące zarządzanie Equinoxem. Będzie blisko współpracować ze wszystkimi klientami firmy.

Sowa ma 13 letnie doświadczenie w pracy w mediach i marketingu, w tym w planowaniu i zakupie mediów, przygotowaniu strategii komunikacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Rynek mediowy zna zarówno od strony klienta, mediów jak i pracy w domach mediowych. Zaczynał w Optimum Media OMD, następnie pracował w ITI Corporation jako menedżer kampanii cross-mediowych. W dziale mediów Polskiej Telefonii Cyfrowej odpowiadał za kampanie reklamowe kluczowych marek. Przed rozpoczęciem pracy w Equinox, gdzie dotychczas łączył funkcję group accounta directora oraz szefa strategii i rozwoju biznesu, pracował w Zenithmedia na stanowisku group account directora. Jest ekspertem w dziedzinie komunikacji marketingowej, przygotowywania i wdrażania strategii mediowych, wsparcia przedsiębiorstw i rozwiązywania problemów biznesowych. Kampanie mediowe przy tworzeniu których uczestniczył, były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach takich jak Golden Lion, Effie Awards czy Media Trendy.

- Wielokrotnie powtarzałem, że wszystkie zmiany w Equinox dążą do utrzymania jak najwyższej jakości i pełnego profesjonalizmu w podejściu do indywidualnych potrzeb klienta. Tomasz będzie gwarantem tego, że nasze doradztwo, sugerowane rozwiązania oraz jakość usług będą na najwyższym poziomie zarówno pod względem zrozumienia, jak również realizacji potrzeb klientów – dodaje Potrzebowski

Equinox Polska jest jednym z największych, niezależnych domów mediowych w Polsce. Na rynku działa od 2006 roku i specjalizuje się w doradztwie strategicznym, planowaniu i zakupie mediów dla polskich i międzynarodowych firm.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.