Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Sowa objął, nowo utworzone, stanowisko general managera w domu mediowym Equinox Polska. Tym samym wzmacnia swoją pozycję w strukturach firmy i będzie wspierał Jakuba Potrzebowskiego w bieżącym zarządzaniu firmą oraz rozwoju kluczowych kompetencji firmy.

-

Equinox Polska od ubiegłego roku przechodzi znaczące zmiany strategiczne i strukturalne, wynikające z obranego kierunku – indywidualnego podejścia do każdego z klientów, nowoczesnego podejścia do zrozumienia biznesu a przez to dostarczania maksymalnego efektu biznesowego w zmieniających się warunkach rynkowych.

- Powierzenie nowego stanowiska Tomaszowi jest naturalną konsekwencją jego dotychczasowego doświadczenia oraz wynikiem jego zaangażowania w rozwój kluczowych obszarów firmy. Od wielu lat znamy się z Tomaszem. Wysoko cenię jego kompetencje, otwartość na nowe trendy i umiejętność implementacji ciekawych rozwiązań mediowych, a przede wszystkim to jak doskonale rozumie zintegrowany marketing i wpływ marketingu na biznes. Wierze, że jego obecność na stanowisku general managera będzie korzystna nie tylko dla dalszego rozwoju Equinoxa, ale przede wszystkim dla każdego z naszych klientów - mówi Jakub Potrzebowski CEO, Equinox Polska.

Tomasz Sowa, na stanowisku general managera, odpowiedzialny będzie za doradztwo strategiczne, rozwój nowego biznesu oraz kompetencji firmy a także bieżące zarządzanie Equinoxem. Będzie blisko współpracować ze wszystkimi klientami firmy.

Sowa ma 13 letnie doświadczenie w pracy w mediach i marketingu, w tym w planowaniu i zakupie mediów, przygotowaniu strategii komunikacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Rynek mediowy zna zarówno od strony klienta, mediów jak i pracy w domach mediowych. Zaczynał w Optimum Media OMD, następnie pracował w ITI Corporation jako menedżer kampanii cross-mediowych. W dziale mediów Polskiej Telefonii Cyfrowej odpowiadał za kampanie reklamowe kluczowych marek. Przed rozpoczęciem pracy w Equinox, gdzie dotychczas łączył funkcję group accounta directora oraz szefa strategii i rozwoju biznesu, pracował w Zenithmedia na stanowisku group account directora. Jest ekspertem w dziedzinie komunikacji marketingowej, przygotowywania i wdrażania strategii mediowych, wsparcia przedsiębiorstw i rozwiązywania problemów biznesowych. Kampanie mediowe przy tworzeniu których uczestniczył, były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach takich jak Golden Lion, Effie Awards czy Media Trendy.

- Wielokrotnie powtarzałem, że wszystkie zmiany w Equinox dążą do utrzymania jak najwyższej jakości i pełnego profesjonalizmu w podejściu do indywidualnych potrzeb klienta. Tomasz będzie gwarantem tego, że nasze doradztwo, sugerowane rozwiązania oraz jakość usług będą na najwyższym poziomie zarówno pod względem zrozumienia, jak również realizacji potrzeb klientów – dodaje Potrzebowski

Equinox Polska jest jednym z największych, niezależnych domów mediowych w Polsce. Na rynku działa od 2006 roku i specjalizuje się w doradztwie strategicznym, planowaniu i zakupie mediów dla polskich i międzynarodowych firm.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.