Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Nowy general manager domu mediowego Equinox Polska

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Sowa objął, nowo utworzone, stanowisko general managera w domu mediowym Equinox Polska. Tym samym wzmacnia swoją pozycję w strukturach firmy i będzie wspierał Jakuba Potrzebowskiego w bieżącym zarządzaniu firmą oraz rozwoju kluczowych kompetencji firmy.

-

Equinox Polska od ubiegłego roku przechodzi znaczące zmiany strategiczne i strukturalne, wynikające z obranego kierunku – indywidualnego podejścia do każdego z klientów, nowoczesnego podejścia do zrozumienia biznesu a przez to dostarczania maksymalnego efektu biznesowego w zmieniających się warunkach rynkowych.

- Powierzenie nowego stanowiska Tomaszowi jest naturalną konsekwencją jego dotychczasowego doświadczenia oraz wynikiem jego zaangażowania w rozwój kluczowych obszarów firmy. Od wielu lat znamy się z Tomaszem. Wysoko cenię jego kompetencje, otwartość na nowe trendy i umiejętność implementacji ciekawych rozwiązań mediowych, a przede wszystkim to jak doskonale rozumie zintegrowany marketing i wpływ marketingu na biznes. Wierze, że jego obecność na stanowisku general managera będzie korzystna nie tylko dla dalszego rozwoju Equinoxa, ale przede wszystkim dla każdego z naszych klientów - mówi Jakub Potrzebowski CEO, Equinox Polska.

Tomasz Sowa, na stanowisku general managera, odpowiedzialny będzie za doradztwo strategiczne, rozwój nowego biznesu oraz kompetencji firmy a także bieżące zarządzanie Equinoxem. Będzie blisko współpracować ze wszystkimi klientami firmy.

Sowa ma 13 letnie doświadczenie w pracy w mediach i marketingu, w tym w planowaniu i zakupie mediów, przygotowaniu strategii komunikacji oraz wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań marketingowych. Rynek mediowy zna zarówno od strony klienta, mediów jak i pracy w domach mediowych. Zaczynał w Optimum Media OMD, następnie pracował w ITI Corporation jako menedżer kampanii cross-mediowych. W dziale mediów Polskiej Telefonii Cyfrowej odpowiadał za kampanie reklamowe kluczowych marek. Przed rozpoczęciem pracy w Equinox, gdzie dotychczas łączył funkcję group accounta directora oraz szefa strategii i rozwoju biznesu, pracował w Zenithmedia na stanowisku group account directora. Jest ekspertem w dziedzinie komunikacji marketingowej, przygotowywania i wdrażania strategii mediowych, wsparcia przedsiębiorstw i rozwiązywania problemów biznesowych. Kampanie mediowe przy tworzeniu których uczestniczył, były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach takich jak Golden Lion, Effie Awards czy Media Trendy.

- Wielokrotnie powtarzałem, że wszystkie zmiany w Equinox dążą do utrzymania jak najwyższej jakości i pełnego profesjonalizmu w podejściu do indywidualnych potrzeb klienta. Tomasz będzie gwarantem tego, że nasze doradztwo, sugerowane rozwiązania oraz jakość usług będą na najwyższym poziomie zarówno pod względem zrozumienia, jak również realizacji potrzeb klientów – dodaje Potrzebowski

Equinox Polska jest jednym z największych, niezależnych domów mediowych w Polsce. Na rynku działa od 2006 roku i specjalizuje się w doradztwie strategicznym, planowaniu i zakupie mediów dla polskich i międzynarodowych firm.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.